Balad affiliated website denies Bishara reports

By JPOST.COM STAFF
April 9, 2007 11:18

A website affiliated with Azmi Bishara's Balad party denied reports Monday that the party's chairman planned to resign from his Knesset post, Israel Radio reported. The website, "Arabia 48," called reports which sprung from a Sunday article in Nazareth-based newspaper A-Sinara "incorrect" and "inaccurate."


Related Content

Jisr az-Zarq
April 3, 2014
Residents of Jisr az-Zarqa beckon Israel Trail hikers to enjoy their town

By SHARON UDASIN

Cookie Settings