Lebanon's Future TV back on air after being suspended for 4 days

By
May 13, 2008 17:34

 
X

Dear Reader,
As you can imagine, more people are reading The Jerusalem Post than ever before. Nevertheless, traditional business models are no longer sustainable and high-quality publications, like ours, are being forced to look for new ways to keep going. Unlike many other news organizations, we have not put up a paywall. We want to keep our journalism open and accessible and be able to keep providing you with news and analyses from the frontlines of Israel, the Middle East and the Jewish World.

As one of our loyal readers, we ask you to be our partner.

For $5 a month you will receive access to the following:

  • A user experience almost completely free of ads
  • Access to our Premium Section
  • Content from the award-winning Jerusalem Report and our monthly magazine to learn Hebrew - Ivrit
  • A brand new ePaper featuring the daily newspaper as it appears in print in Israel

Help us grow and continue telling Israel’s story to the world.

Thank you,

Ronit Hasin-Hochman, CEO, Jerusalem Post Group
Yaakov Katz, Editor-in-Chief

UPGRADE YOUR JPOST EXPERIENCE FOR 5$ PER MONTH Show me later Don't show it again

A TV station owned by Lebanon's top Sunni leader is back on air after suspending transmission when Shi'ite Hizbullah supporters pushed their pro-government opponents out of most of west Beirut. Future TV is owned by Saad Hariri, the parliamentary majority leader and son of assassinated former Prime Minister Rafik Hariri. The station's chief editor, Nadim Mounla, says Future TV was determined to resume broadcasting despite receiving "threats." Last week, he said Hizbullah threatened to destroy the station's offices. Mounla says Hariri's Al Mustaqbal newspaper will also resume publication Wednesday, four days after its offices were ransacked and burned.

Related Content

Nadia Murad
August 19, 2018
Yazidi victims of ISIS fear for lives in Germany due to ISIS presence

By SETH J. FRANTZMAN