BREAKING NEWS

WikiLeaks: US secretly backed Syrian opposition

WASHINGTON - The US State Department has secretly funded Syrian opposition groups, according to diplomatic cables released by WikiLeaks, The Washington Post reported on Monday.
The cables show that the State Department has funneled as much as $6 million since 2006 to a group of Syrian exiles to operate a London-based satellite channel, Barada TV, and finance activities inside Syria, the Post said.
Subscribe for our daily newsletter
Subscribe for our daily newsletter

By subscribing I accept the terms of use

Read all Tweets >