Balad affiliated website denies Bishara reports

A website affiliated with Azmi Bishara's Balad party denied reports Monday that the party's chairman planned to resign from his Knesset post, Israel Radio reported. The website, "Arabia 48," called reports which sprung from a Sunday article in Nazareth-based newspaper A-Sinara "incorrect" and "inaccurate."