Channel 10 apologizes to Boublil over alleged slander

Channel 10 program “The Source” have apologized to businessman Moshe Boublil and the Club Hotel group over a trailer aired in October 2010 which Boublil said slandered him.
Reporters Raviv Druker and Mickey Rosenthal made the apology on air Tuesday night, fulfilling the ruling made by Tel Aviv District Court Judge Yehudit Shevah in response to Boublil’s lawsuit against the network.
Subscribe for our daily newsletter
Subscribe for our daily newsletter

By subscribing I accept the terms of use and privacy policy