BREAKING NEWS

PM to sue Channel 10 for NIS 3 m. over Bibi-Tours affair

Prime Minister Binyamin Netanyahu on Tuesday was set to file a NIS 3 million libel suit against Channel 10, Raviv Drucker and Miki Rosenthal accusing them of reporting false information about him in their coverage of what has come to be known as the “Bibi-Tours” affair.
Drucker, a Channel 10 investigative reporter last month reported on his show "Hamakor" on a series of flights that Netanyahu took with his wife Sara in the late 1990s and early 2000s, allegedly paid for by wealthy associates.
Subscribe for our daily newsletter
Subscribe for our daily newsletter

By subscribing I accept the terms of use

Read all Tweets >