PM to sue Channel 10 for NIS 3 m. over Bibi-Tours affair

By JPOST.COM STAFF
April 12, 2011 16:14

 
X

Dear Reader,
As you can imagine, more people are reading The Jerusalem Post than ever before. Nevertheless, traditional business models are no longer sustainable and high-quality publications, like ours, are being forced to look for new ways to keep going. Unlike many other news organizations, we have not put up a paywall. We want to keep our journalism open and accessible and be able to keep providing you with news and analyses from the frontlines of Israel, the Middle East and the Jewish World.

As one of our loyal readers, we ask you to be our partner.

For $5 a month you will receive access to the following:

  • A user uxperience almost completely free of ads
  • Access to our Premium Section and our monthly magazine to learn Hebrew, Ivrit
  • Content from the award-winning Jerusalem Repor
  • A brand new ePaper featuring the daily newspaper as it appears in print in Israel

Help us grow and continue telling Israel’s story to the world.

Thank you,

Ronit Hasin-Hochman, CEO, Jerusalem Post Group
Yaakov Katz, Editor-in-Chief

UPGRADE YOUR JPOST EXPERIENCE FOR 5$ PER MONTH Show me later Don't show it again

Prime Minister Binyamin Netanyahu on Tuesday was set to file a NIS 3 million libel suit against Channel 10, Raviv Drucker and Miki Rosenthal accusing them of reporting false information about him in their coverage of what has come to be known as the “Bibi-Tours” affair.

Drucker, a Channel 10 investigative reporter last month reported on his show "Hamakor" on a series of flights that Netanyahu took with his wife Sara in the late 1990s and early 2000s, allegedly paid for by wealthy associates.

Related Content

Breaking news
July 21, 2018
IDF confirms name of soldier killed by Gazan sniper

By JPOST.COM STAFF