Apology

By JERUSALEM POST STAFF
August 22, 2015 18:35
The Jerusalem Post

The Jerusalem Post. (photo credit: Courtesy)

 
X

Dear Reader,
As you can imagine, more people are reading The Jerusalem Post than ever before. Nevertheless, traditional business models are no longer sustainable and high-quality publications, like ours, are being forced to look for new ways to keep going. Unlike many other news organizations, we have not put up a paywall. We want to keep our journalism open and accessible and be able to keep providing you with news and analyses from the frontlines of Israel, the Middle East and the Jewish World.

As one of our loyal readers, we ask you to be our partner.

For $5 a month you will receive access to the following:

  • A user experience almost completely free of ads
  • Access to our Premium Section
  • Content from the award-winning Jerusalem Report and our monthly magazine to learn Hebrew - Ivrit
  • A brand new ePaper featuring the daily newspaper as it appears in print in Israel

Help us grow and continue telling Israel’s story to the world.

Thank you,

Ronit Hasin-Hochman, CEO, Jerusalem Post Group
Yaakov Katz, Editor-in-Chief

UPGRADE YOUR JPOST EXPERIENCE FOR 5$ PER MONTH Show me later

On Friday,   August 21, The Jerusalem Post published an op-ed by the New Israel Fund which was factually inaccurate and slanderous.


The said article has been removed from our archives.


Be the first to know - Join our Facebook page.


We apologize to Ronn Torossian for the factual errors, as well as for the hurtful tone.

 Mr. Torossian has asked to clarify that he stands behind his claim that the New Israel Fund remains a proponent of a boycott of Israel.


The Jerusalem Post apologizes to our readers.

Join Jerusalem Post Premium Plus now for just $5 and upgrade your experience with an ads-free website and exclusive content. Click here>>

Related Content

October 21, 2018
Liberman: US sanctions will reduce Iran’s terror financing

By YONAH JEREMY BOB