Murdoch paper loses privacy case against ex-F1 boss

PARIS - A French court ruled on Tuesday that Rupert Murdoch's now-defunct British tabloid the News of the World violated the privacy of the former head of Formula One in publishing photographs of him with five prostitutes in 2008.
Max Mosley, 71, had sued in France - where the newspaper had been distributed and where privacy laws are strict - after earlier winning damages in a British court from the News Corp-owned tabloid , which was shuttered during a phone-hacking scandal earlier this year.
The Paris court fined News Corp 10,000 euros ($13,750) and granted Mosley damages of 7,000 euros, with an additional 15,000 euros for procedural fees.