Egyptian satellite firm cuts broadcast of Hezbollah-linked TV in Lebanon

By JPOST.COM STAFF
April 6, 2016 14:57

 
X

Dear Reader,
As you can imagine, more people are reading The Jerusalem Post than ever before. Nevertheless, traditional business models are no longer sustainable and high-quality publications, like ours, are being forced to look for new ways to keep going. Unlike many other news organizations, we have not put up a paywall. We want to keep our journalism open and accessible and be able to keep providing you with news and analyses from the frontlines of Israel, the Middle East and the Jewish World.

As one of our loyal readers, we ask you to be our partner.

For $5 a month you will receive access to the following:

  • A user experience almost completely free of ads
  • Access to our Premium Section
  • Content from the award-winning Jerusalem Report and our monthly magazine to learn Hebrew - Ivrit
  • A brand new ePaper featuring the daily newspaper as it appears in print in Israel

Help us grow and continue telling Israel’s story to the world.

Thank you,

Ronit Hasin-Hochman, CEO, Jerusalem Post Group
Yaakov Katz, Editor-in-Chief

UPGRADE YOUR JPOST EXPERIENCE FOR 5$ PER MONTH Show me later

An Egyptian-based satellite firm pulled Hezbollah-linked television station Al Manar from the air on Wednesday, according to Lebanese media reports.

According to Lebanon's Daily Star, Egypt's Nilesat satellite provider stopped carrying the Hezbollah-run channel to its subscribers for "provoking sectarian strife."

Local media reported that regular broadcasts of other channels remained uninterrupted, although the satellite company was allegedly planning to terminate its operations in Lebanon.

Join Jerusalem Post Premium Plus now for just $5 and upgrade your experience with an ads-free website and exclusive content. Click here>>

Related Content

Breaking news
October 17, 2018
Sirens sound in Beer Sheva

By JERUSALEM POST STAFF